دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند Levelo

معرفی برند Levelo

معرفی برند Levelo- لولو یک برند اصالتا کانادایی است . محصولات این برند با استفاده از متریال مرغوبی تولید می شوند و کارایی و طول عمر بالایی دارند.  تمرکز اصلی این برند بر روی تولید قاب، گلس، محافظ لنز، کاور ایرپاد، بند اپل واچ و غیره می باشد. هدف لولو تولید لوازم جانبی بسیار با کیفیت است و محصولات خود را با طراحی های شیک و زیبا ارائه می دهد. اکثر لوازم تولید شده توسط این برند برای محافظت از گوشی موبایل و گجت ها هستند و طوری طراحی شده اند تا از گوشی موبایل، ایرپاد و اپل واچ شما در برابر آسیب به خوبی محافظت کنند. در ادامه به بررسی برخی از محصولات این برند می پردازیم.

گلس

گلس های Levelo به دلیل کیفیت بالایی که دارند، بسیار محبوب هستند. این برند برای انواع گوشی موبایل و تبلت و اپل واچ، گلس تولید می کند. تمامی گلس های این برند ازمقاومت بالایی برخوردارد و از صفحه نمایش شما در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کنند. گلس های لولو هیچ گونه تغییری در شفافیت و تاچ صفحه نمایش به وجود نمی آورند. همچنین این گلس ها در برابر رد چربی و آب نیز مقاوم می باشند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از گلس های بی کیفیت نه تنها از گوشی شما در مقابل ضربه محافظت نمی کند، بلکه ممکن است صدمات جبران ناپذیری به گوشی وارد کند. پس حتما گلس های خود را از برند های معتبر مثل برند Levelo خریداری کنید.

معرفی برند Levelo

کابل

در قسمت بعدی از معرفی برند Levelo به بررسی کابل های این برند می پردازیم. کابل های لولو نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و می توانید با خیال راحت از این کابل ها برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید. کابل هایی که این برند برای گوشی های آیفون طراحی کرده است همگی دارای تاییدیه MFI از شرکت اپل هستند. تمامی کابل های این برند علاوه بر شارژ کردن دستگاه های شما، امکان انتقال اطلاعات با سرعت بالا را نیز دارند. همچنین این کابل ها مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارند.

معرفی برند Levelo

قاب

این برند قاب هایی بسیار جذاب و با کیفیت نیز تولید می کند. این قاب ها در طراحی های بسیار شیک و زیبا تولید شده اند و به خوبی از گوشی شما محافظت می کنند. همچنین لولو کیس و کاورهایی برای محافظت از ایرپاد، آی پد و مک بوک نیز تولید کرده است.

معرفی برند Levelo

محافظ لنز

اگر شما هم فکر می کنید که محافظت از گوشی موبایل فقط به استفاده از قاب و گلس صفحه نمایش ختم می شود، سخت در اشتباهید! لنز دوربین گوشی نیز همانند صفحه نمایش گوشی ممکن است دچار خط و خش شود و یا بر اثر ضربه بشکند. استفاده از محافظ لنز نیز به اندازه ی استفاده از قاب و گلس اهمیت دارد. برند لولو محافظ لنزهایی با کیفیت تولید می کند که از لنز دوربین گوشی به خوبی محافظت می کنند و هیچ گونه تغییری در کیفیت تصویر به وجود نمی آورند.

معرفی برند Levelo

استند شارژ وایرلس

یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط برند لولو، استندهای شارژ وایرلس هستند. این محصولات مجهز به استاندارد Qi بوده به شما این امکان را می دهند تا با قرار دادن گوشی خود بر روی استند بتوانید آن را به صورت وایرلس شارژ کنید. همچنین برخی از این استندها امکان شارژ ایرپاد و اپل واچ را نیز دارند.

استند مدل Arch  از برند لولو یکی از جذاب ترین استندهای شارژ وایرلس است. این استند به صورت تاشو طراحی شده است و به آسانی قابل حمل می باشد. و دارای یک روکش چرمی با کیفیت است. این استند به شما این امکان را می دهد تا گوشی، اپل واچ و ایرپاد را به صورت همزمان شارژ کنید.

معرفی برند Levelo

 

برای خرید محصولات لولو اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *