دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند اسکال کندی

برند اسکال کندی

برند اسکال کندی- شرکت Skullcandy  یک شرکت آمریکایی است که در سال 2003 توسط ریک آلدن تاسیس شد. این شرکت در شهر پارک سیتی، ایالت یوتا در آمریکا مستقر است. این برند در زمینه ی تولید لوازم صوتی مانند هدفون، اسپیکر و هندزفری فعالیت می کند. یک روز ریک آلدن داشت برای اسکی به بالای قله می رفت و به موسیقی گوش می داد. در همین حین گوشی او زنگ خورد و مجبور شد تا هندزفری خود را از موزیک پلیر قطع کند و از آن برای پاسخ به تماس استفاده کند. همین جا بود که ایده ی ساخت یک هندزفری که بتواند در هنگام گوش کردن به موسیقی به تماس نیز پاسخ دهد، به ذهن او رسید. همین ایده باعث شد تا برند اسکال کندی به وجود بیاید.

اولین محصول این برند که مجهز به تکنولوژی Link بود، در سال 2003 در نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) معرفی شد. امروزه اسکال کندی یک برند جهانی است که لوازم صوتی بسیار با کیفیت برای استفاده روزمره، ورزش و گیمینگ تولید می کند. هدفون ها و هندزفری های تولید شده توسط این شرکت، جزو بهترین ها هستند و از کیفیت ساخت بالا و صدای فوق العاده ای برخوردارند. موسس این شرکت درباره این برند گفته است: ” ما در یک دریای سیاه و سفید، به شکل امواج رنگی در آمدیم. چیزی که دنیا انتظارش را می کشید!”

هندزفری های بلوتوثی (Earbuds)

هندزفری های این برند با طراحی های بسیار خلاقانه و جسورانه ای تولید می شوند. این هندزفری ها علاوه بر کیفیت پخش بسیار بالایی که دارند، از کیفیت مکالمه ی بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. این هندزفری ها همگی به تکنولوژی های روز دنیا مجهز هستند و در برابر رطوبت و تعریق مقاوم می باشند.

برند اسکال کندی

برند اسکال کندی

هدفون و هدست های گیمینگ

کیفیت بالا، حجم صدای عالی و همچنین طراحی ارگونومیک این هدفون ها، باعث محبوبیت آن ها شده است. هدفون ها و هدست های گیمینگ این برند از طراحی ها و رنگ های فوق العاده جذابی برخوردار هستند. همچنین به دلیل طراحی ارگونومیک این محصولات، از کارکردن با آن ها خسته نمی شوید و می توانید مدت زمان زیادی از این هدفون ها استفاده کنید.

برند اسکال کندی

اسپیکر

اسپیکرهای برند اسکال کندی نیز از کیفیت صدای عالی و طراحی های جذابی برخوردار هستند. این اسپیکرها دارای باتری های قدرتمندی هستند و مدت زمان پخش بالایی دارند. همچنین این اسپیکرها در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند. برخی از این محصولات مجهز به چراغ های LED زیبایی نیز هستند که جذابیت آن ها را چند برابر کرده است.

برند اسکال کندی

برای مشاهده و خرید محصولات اسکال کندی اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *