دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند بیسوس

برند بیسوس Baseus

برند بیسوس Baseus- این برند در سال 2011 توسط He Shiyou در شهر شنزن چین تاسیس شد. برند بیسوس یا باسئوس، محصولاتی بسیار کاربردی و با کیفیت به بازار عرضه می کند. در سال های اخیر بیسوس به یکی از پرآوازه ترین برندها تبدیل شده است. شعار این برند “Base on User” است و نام این برند نیز مخفف همین شعار است. این شعار به این معنا است که تمامی محصولات این برند، متناسب با نیاز کاربران طراحی می شوند و اولویت این برند بالا بردن رضایت مشتری می باشد.

محصولات برند بیسوس Baseus در بسیاری از کشورها طرفدار دارد و به بیش از 180 کشور دنیا صادر می شود. یکی از دلایل محبوبیت Baseus، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب محصولات آن است. همچنین در طراحی این محصولات به زیبایی ظاهری و استحکام و دوام بالا نیز توجه ویژه ای می شود. این برند در سال 2019 یک آزمایشگاه با 35 مهندس متخصص تاسیس کرد. تمامی محصولات این برند قبل از این که وارد بازار شوند، در این آزمایشگاه بررسی شده و کیفیت آن ها آزمایش می شود تا از کیفیت و عملکرد مناسب این محصولات اطمینان حاصل شود.

در ابتدا بیسوس فقط مختص تولید لوازم جانبی موبایل بود. اما در حال حاضر این برند 11 خط تولید دارد و محصولات متنوعی مانند لوازم صوتی، لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم خودرو، دستگاه های خوشبو کننده هوا و غیره تولید می کند. در ادامه ی این مطلب به بررسی این محصولات می پردازیم.

پاوربانک 

پاوربانک های برند بیسوس Baseus، در طرح های مختلف و با ظرفیت ها، توان ها و پورت های متنوعی تولید می شوند. این پاوربانک ها با استفاده از تکنولوژی های حفاظتی، از دستگاه های شما در برابر اتصال کوتاه، ولتاژ و جریان اضافی و غیره محافظت می کنند. این محصولات ابعاد کوچکی دارند و به صورت قابل حمل طراحی شده اند. پاوربانک های بیسوس دارای قابلیت های مختلفی مانند شارژ سریع، امکان شارژ وایرلس، قابلیت مگ سیف و غیره می باشند که می توانید هر کدام را با توجه به نیازتان تهیه کنید.

برند بیسوس Baseus

کابل

کابل های این برند، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این کابل ها با استانداردهای مختلف تولید می شوند. طراحی جذاب و کیفیت و تنوع بالای این کابل ها، باعث شده است تا بین کاربران بسیار پر طرفدار شوند. کابل های برند بیسوس، مقاومت بالایی دارند و دستگاه های شما را به صورت ایمن شارژ می کنند.

برند بیسوس Baseus

همچنین این برند، کابل هایی چند سر با طراحی بسیار خلاقانه و جذاب تولید می کند. این کابل ها دارای یک سیم جمع کن هستند که امکان کم و زیاد کردن طول کابل را به شما می دهد و باعث می شود تا کابل به آسانی قابل حمل باشد. همچنین وجود چند سر مختلف به شما این امکان را می دهد تا بتوانید چندین دستگاه را با استفاده از یک کابل شارژ کنید.

 

برند بیسوس Baseus

آداپتور

آداپتورهای این برند مجهز به گواهی های مختلف بوده و از استانداردهای ایمنی بهره مند هستند. این آداپتورها دارای تکنولوژی های شارژ سریع بوده و برخی از آن ها نیز به فناوری هایی مانند Si، Trickle Mode، GaN و غیره مجهز می باشند.

برند بیسوس Baseus

هولدر

هولدرهای بیسوس نیز در طرح ها و انواع متنوعی تولید می شوند و کیفیت بالایی دارند. این برند انواع هولدر های رومیزی، هولدر داخل خوردو، هولدر دوچرخه و موتور تولید می کند. همچنین برخی از هولدرهای داخل خودروی Baseus، قابلیت شارژ وایرلس نیز دارند که به شما این امکان را می دهند تا گوشی خود را در هنگام رانندگی شارژ کنید.

برند بیسوس Baseus

خوشبو کننده هوا

یکی دیگر از محبوب ترین محصولات برند باسئوس، دستگاه های خوشبو کننده خودرو است. این دستگاه ها مخصوص خودرو طراحی می شوند اما برای خانه و محل کار نیز قابل استفاده هستند. خوشبو کننده های خودرو بیسوس با طراحی مدرن و نوآورانه، این امکان را به شما می دهند تا همیشه محیطی خوشبو داشته باشید.

برند بیسوس Baseus

دانگل وایرلس HDMI

این دانگل یکی از پرفروش ترین محصولات بیسوس است. با استفاده از این محصول می توانید تصویر گوشی خود را بدون سیم، بر روی تلوزیون بیندازید. رابط HDMI این محصول به تلوزیون شما متصل می شود و برق آن نیز از طریق پورت تایپ سی تامین می شود. این دانگل از کیفیت 4k پشتیبانی می کند و با سیستم عامل های Mac, Android, iOS, Windows سازگار است.

برند بیسوس Baseus

شارژر فندکی

برند بیسوس در زمینه ی تولید شارژر فندکی نیز فعالیت دارد. شارژرهای فندکی این برند با ظرافت بالایی طراحی می شوند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار اند. اکثر این شارژرها از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کنند و کاملا ایمن هستند و می توانید با خیال راحت گوشی خود را داخل خودرو شارژ کنید.

برند بیسوس Baseus

هاب

هاب یکی از لوازم جانبی کاربردی کامپیوتر است. استفاده از هاب به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تعداد پورت های لپ تاپ و کامپیوتر خود را افزایش دهید. هاب های بیسوس همگی مقاومت بالایی دارند. همچنین این هاب ها جمع و جور بوده و به آسانی قابل حمل می باشند.

برند بیسوس Baseus

محصولات صوتی

همچنین بیسوس انواع هندزفری، هدفون و اسپیکر نیز تولید می کند. این لوازم صوتی همگی با تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و کیفیت صدا و دوام بالایی دارند و اکثر آن ها در مقابل آب مقاوم می باشند.

برند بیسوس Baseus

برای مشاهده و خرید محصولات برند بیسوس اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *