دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند پرودو

برند پرودو Porodo

برند پرودو Porodo- پرودو یک برند چینی است که در سال 2012 تاسیس شد و هم اکنون دفاتر فروش و خدمات آن در بسیاری از کشورها وجود دارد. هدف این برند، تولید لوازمی مقرون به صرفه است که کیفیت بالایی نیز داشته باشند. این برند محصولاتی مانند لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم هوشمند و غیره تولید می کند. همچنین برند پرودو در زمینه ی تولید لوازم گیمینگ نیز فعالیت می کند. محصولات این برند علاوه بر کیفیت خوبی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برند Porodo تنوع بالایی در محصولات خود دارد و تمامی نیازهای مشتریان را مد نظر قرار داده است.

لوازم گیمینگ

همانطور که گفته شد، این برند محصولاتی مخصوص گیمرها طراحی می کند. محصولات گیمینگ برند پرودو تحت عنوان Porodo Gaming به بازار عرضه می شوند. این لوازم شامل ماوس، کیبورد، هدفون، وب کم، میکروفون، هاب، صندلی گیمینگ و غیره می باشند. ماوس، کیبورد و هدفون های گیمینگ این برند مجهز به نورهای RGB فوق العاده زیبایی هستند که جذابیت این محصولات را چندین برابر کرده است. تمامی لوازم گیمینگ porodo برای بهبود تجربه بازی کردن شما طراحی شده است. این محصولات علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، طراحی ارگونومیکی نیز دارند و احساس خستگی برای شما به وجود نمی آورند.

برند پرودو Porodo

لوازم خانگی و مراقبی

یکی دیگر از حوزه های کاری این برند، تولید لوازم خانگی از قبیل مخلوط کن، هواپز، بستنی ساز، اتو بخار، جارو شارژی و غیره می باشد. همچنین این برند محصولات مراقبتی مانند ترازو هوشمند، ماشین اصلاح، از بین برنده پینه پا و ماساژور نیز تولید می کند. این محصولات با نام porodo Lifestyle تولید می شوند. پرودو همه ی این محصولات را برای رفع نیازهای روزمره شما طراحی کرده است و راحتی و کارایی را در تمامی جنبه های زندگی به شما ارائه می دهد. همچنین خلاقیت پرودو در تولید لوازم خانگی و مراقبتی، باعث شده است تا به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل شود.

برند پرودو Porodo

لوازم جانبی موبایل

همچنین برند پرودو Porodo، در زمینه ی تولید کابل شارژ، پاوربانک، آداپتور، شارژر فندکی و هندزفری نیز فعالیت می کند. تنوع شارژرها و آداپتورهای این برند بالا بوده و این محصولات با استانداردهای شارژ ایمن و قابلیت فست شارژ ارائه می شوند. کابل های برند پرودو در انواع مختلف و با طول مناسب و مقاومت بسیار بالا تولید می شوند و تنوع بالای این کابل ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بهترین کابل را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. پاوربانک های این برند نیز با قابلیت های مختلف تولید می شوند. در طراحی این پاوربانک ها، تمامی استانداردهای ایمنی رعایت شده است تا آسیبی به دستگاه های شما نرسد. تمامی این پاوربانک ها به آسانی قابل حمل بوده و از مقاومت بالایی نیز برخوردارند.

برند پرودو Porodo

محصولات صوتی

لوازم صوتی این برند نیز تحت عنوان Porodo Soundtech تولید می شوند. هندزفری های بلوتوثی، هدفون ها و اسپیکرهای این برند همگی از کیفیت صدای بالایی برخوردارند و یک تجربه ی عالی را برای شما به وجود می آورند. تمامی این محصولات صوتی با دقت و جزئیات بالا ساخته شده و کیفیت ساخت بالایی دارند.

برند پرودو Porodo

برای مشاهده و خرید محصولات برند پرودو، اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *