دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند مک دودو

برند مک دودو

برند مک دودو- این برند چینی است و شرکت آن در استان GuangDong چین می باشد. Mcdodo در سال 2012 تاسیس شده و از سال 2013 شروع به کار کرده است. این برند زیر شاخه ی هلدینگ GuangDong Mcdodo Industrial CO. Ltd می باشد. مک دودو یک برند پیشرو در زمینه ی تولید لوازم جانبی است. این برند با طراحی خلاقانه ی خود محصولاتی با کیفیت، ایمن، قابل اعتماد و کاربردی را برای مصرف کنندگان تولید می کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند، در کارخانه مورد آزمایش قرار می گیرند تا از کیفیت و عملکرد آن ها اطمینان حاصل شود. همچنین محصولات برند مک دودو دارای گواهی نامه های بین المللی مانند CE، FCC، RoHS، CCC، Iso9001 و غیره می باشند.

مک دودو در طول سال ها برای رفع نیازهای مشتریان، خط تولید خود را گسترش داده است. Mcdodo از سال 2016 صادرات خود را به خارج از مرزهای چین آغاز کرده و هم اکنون محصولاتش در بیش از 100 کشور در اروپا، آمریکا و آسیا به فروش می رسد. این برند یکی از محبوب ترین برندها در جهان می باشد. در ایران نیز یکی از پرفروش ترین برندها در زمینه ی لوازم جانبی موبایل است. برند Mcdodo محصولاتی بسیار متنوع از قبیل پاوربانک، هندزفری، کابل شارژ، آداپتور، سه راهی، شارژر وایرلس، انواع تبدیل ها برای موبایل، شارژر فندکی، هولدرها، مونوپاد و غیره تولید می کند.

جوایز برند مک دودو

این برند توانسته است برای طراحی برخی از محصولات خود جوایزی از سازمان های جهانی دریافت کند. این جوایز عبارتند از:

جوایز IF Design Award و Red Dot Design Award که در سال 2001 کسب شدند. جایزه ی German Design Award که در سال 2020 کسب شد. همچنین در سال 2019 نیز این برند موفق به کسب دو جایزه ی GES Innovation Award و IF Design Award شد.

کابل

این برند، کابل هایی بسیار متنوع با کاربردهای مختلفی تولید کرده است که نیازهای تمامی مصرف کنندگان را پوشش می دهد. کابل شارژ های این برند با تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند و دارای فناوری های شارژ ایمن بوده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنند. همچنین این برند در زمینه ی تولید کابل های انتقال صدا و تصویر نیز فعالیت می کند. اکثر این کابل ها دارای کانکتورهای با روکش آلومنیوم  هستند و خود کابل نیز از جنس کنفی می باشد. استحکام و طول عمر این محصولات بالا بوده و در مقابل پارگی و گره خوردن مقاومت بالایی دارند. بسیاری از کابل های این برند به تکنولوژی Auto Disconnect مجهز می باشند و در صورتی که باتری گوشی پر شود، به صورت اتوماتیک جریان برق را قطع می کند تا آسیبی به گوشی شما وارد نشود.

برند مک دودو

 

همچنین این برند، کابل هایی چند سر با طراحی خلاقانه نیز تولید می کند. این کابل ها با دارا بودن چندین کانکتور، شما را از به همراه داشتن چند کابل بی نیاز می کنند و گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در سفر هستند.

برند مک دودو

تبدیل

یکی از پرفروش ترین محصولات این برند، تبدیل های آن است. مک دودو تبدیل های USB به لایتنینگ، USB به Type-C، Type-C به USB، لایتنینگ به جک، لایتنینگ به تایپ سی و غیره را تولید کرده است.

یکی از محبوب ترین تبدیل های این برند، او تی جی دو کاره است. این او تی جی دوکاره دارای یک سر لایتنینگ است که به گوشی متصل می شود. سر دیگر آن دارای یک کانکتور USB بوده که می توانید از طریق آن دستگاه های USB مانند ماوس، فلش، کیبورد و غیره را به گوشی آیفون متصل کنید. همچنین بر روی این تبدیل، یک پورت لایتنینگ نیز قرار دارد که امکان وصل کردن کابل شارژ را به شما می دهد و می توانید گوشی خود را همزمان شارژ نمایید. وجود این پورت لایتنینگ باعث شده است تا بتوانید هارد را به گوشی وصل کنید و از طریق این پورت، برق مورد نیاز آن تامین می شود.

برند مک دودو

پاوربانک

پاوربانک های این برند نیز محبوبیت بالایی دارند و متناسب با نیازهای مختلف تولید می شوند. این پاوربانک ها، طراحی جذاب و وزن کمی دارند و مجهز به استانداردهای ایمنی می باشند. همچنین مک دودو پاوربانک هایی با قابلیت شارژ وایرلس نیز به بازار عرضه کرده است که اگر گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی کند می توانید آن را با استفاده از این پاوربانک ها و به صورت بی سیم شارژ کنید.

برند مک دودو

استند شارژ وایرلس

برند مک دودو انواع استند شارژ وایرلس را با طراحی های فوق العاده جذاب تولید کرده است. این شارژرها علاوه بر این که دستگاه های شما را به صورت وایرلس شارژ می کنند، امکان استفاده به عنوان استند را نیز دارند. برخی از این استندهای شارژ وایرلس فقط برای شارژ کردن موبایل هستند اما مدل های چندکاره، امکان شارژ ایرپاد و اپل واچ را نیز دارند. همچنین بعضی از این استندها از قابلیت مگ سیف نیز پشتیبانی می کنند.

برند مک دودو

برند مک دودو

شارژرفندکی

شارژرهای فندکی این برند، طراجی شیک و جمع و جوری دارند و با داشتن دو یا چند پورت، به شما امکان شارژ همزمان چند دستگاه را می دهند. این شارژرهای فندکی از شارژ سریع پشتیبانی کرده و امکان شارژ ایمن در خوردو را برای شما فراهم می کنند.

برند مک دودو

هولدر خودرو

هولدرهای خودرو یکی از لوازم بسیار کاربردی بوده که خیلی پر طرفدار هستند. برند مک دودو هولدرهایی برای خودرو تولید کرده است که مجهز به قابلیت شارژ وایرلس می باشند. این هولدرها علاوه بر این که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در هنگام رانندگی از گوشی استفاده کنید، می توانند گوشی شما را نیز به صورت وایرلس شارژ کنند. همچنین برخی از این هولدرها از قابلیت مگ سیف نیز پشتیبانی می کنند.

برند مک دودو

 

برند مک دودو

شما می توانید محصولات مک دودو را با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه دیجیتالوکس خریداری نمایید. برای مشاهده همه ی محصولات این برند اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *