دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند پاورولوژی

برند پاورولوژی Powerology

برند پاورولوژی Powerology- این برند کانادایی است و در سال 2015 تاسیس شده است. شرکت اصلی پاورولوژی در کانادا واقع شده است اما محصولات این شرکت در چین تولید می شود. دفتر مرکزی این شرکت در هنگ کنگ قرار دارد و در شنزن و دبی نیز دفاتری دارد. این شرکت همه ی محصولات خود را با نوآوری و کیفیت بالا تولید می کند. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این برند، به روز بودن محصولات و سازگار بودن با نیاز مشتریان است. همچنین تمامی محصولات این برند از بهترین مواد و با فناوری های روز دنیا ساخته شده است. این محصولات از مواد با دوامی ساخته می شوند و طول عمر بالایی دارند. همه ی محصولات پاورولوژی دارای گواهینامه ها و مجوزهای لازم هستند و از ایمنی بالایی برخوردارند.

این برند طیف وسیعی از محصولات را برای رفع نیازهای روزمره ارائه می دهد. از محصولات Powerology می توان به انواع پاوربانک، شارژر فندکی، آداپتور، کابل، استند شارژ وایرلس، هندزفری، هاب، هولدر شارژ وایرلس، لوازم هوشمند خانگی و غیره اشاره کرد.

آداپتور

یکی از بهترین محصولات برند پاورولوژی Powerology، آداپتورهای این برند است. آداپتورهای پاورولوژی، همگی از دوام بالایی برخوردارند و مجهز به استانداردهای شارژ ایمن می باشند. همانطور که می دانید، خرید یک آداپتور با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی را در سلامت باتری گوشی شما ایفا می کند. اگر آداپتور اصلی گوشی شما خراب شده است و به یک آداپتور با کیفیت نیاز دارید تا بتوانید گوشی خود را با خیال راحت شارژ کنید، آداپتورهای پاورولوژی گزینه ی مناسبی برای شما هستند. آداپتورهای این برند در توان های مختلف و با پورت های متنوعی تولید می شود تا بتوانید با توجه به نیازتان، بهترین آداپتور را انتخاب نمایید.

برند پاورولوژی Powerology

شارژر فندکی

امروزه بسیاری از افراد در خودروی خود از شارژر فندکی استفاده می کنند. شارژرهای فندکی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در سفرهای جاده ای، گوشی موبایل و سایر دستگاه های خود را با استفاده از فندکی خودرو شارژ نمایید. اما توجه داشته باشید که اگر از شارژر فندکی بی کیفیت و نامناسب استفاده کنید، به گوشی شما آسیب وارد می شود. اما شارژر فندکی های Powerology، می توانند دستگاه های شما را با ایمنی بالا شارژ کنند. این شارژرها از استانداردهای شارژ سریع پشتیبانی می کنند و با توان های متنوعی تولید شده اند.

برند پاورولوژی Powerology

استند شارژ وایرلس

این استندها می توانند با استفاده از تکنولوژی شارژ وایرلس، دستگاه های شما را شارژ نمایند. برند پاورولوژی، چند مدل استند شارژ وایرلس به بازار عرضه کرده است که می توانید با استفاده از آن ها، چندین دستگاه را به صورت همزمان شارژ نمایید. اکثر این استندها امکان شارژ وایرلس گوشی موبایل، اپل واچ و ایرپاد را دارند. همچنین بعضی از استندها دارای پورت های خروجی هستند تا بتوانید دستگاه های خود را با استفاده از سیم نیز شارژ کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ وایرلس در این نوع استندها، حتما باید دستگاه های شما نیز از قابلیت وایرلس شارژ پشتیبانی کنند.

برند پاورولوژی Powerology

کابل

کابل های برند پاورولوژی Powerology نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تمامی این کابل ها در برابر خمیدگی و پارگی مقاومت بسیار بالایی دارند. کابل های این برند با کانکتورهای متنوعی تولید می شود که می توانید با توجه به پورت گوشی و آداپتور خود، کابل مناسب را از برند پاورولوژی تهیه کنید. همچنین کابل های پاورولوژی که مخصوص دستگاه های اپل هستند، همگی دارای تاییدیه MFI از شرکت اپل بوده و با دستگاه های اپل سازگارند.

برند پاورولوژی Powerology

پاوربانک

پاوربانک نیز یکی از لوازم ضروری ای هست که باید همه ی ما داشته باشیم. در برخی مواقع که مدت زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می کنیم و به برق دسترسی نداریم، پاوربانک ها به کمک ما می آیند. پاوربانک های شرکت پاورولوژی، در ظرفیت های مختلف، با پورت های متفاوات و در نوع های با سیم و وایرلس تولید می شوند که می توانید با توجه به نیازتان، از بین این پاوربانک ها انتخاب کنید.

برند پاورولوژی Powerology

مخلوط کن

این شرکت در زمینه ی تولید محصولاتی همچون مخلوط کن نیز فعالیت می کند. مخلوط کن مدل P6BPJBK از برند powerlogy یکی از پرفروشترین و محبوب ترین محصولات این برند است. این بلندر، یکی از پرقدرت ترین بلندرهای موجود در بازار است. این دستگاه قابل حمل بوده و دارای 6 تیغه قدرتمند از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و قابلیت خرد کردن یخ را نیز دارد. توان این محصول 126 وات بوده و دارای سرعت موتور 16500 دور در دقیقه است.

برند پاورولوژی Powerology

 

شما می توانید تمامی محصولات برند پاورولوژی را با ضمانت اصالت کالا از سایت ما تهیه کنید. برای مشاهده تمامی محصولات این برند اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *