دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند انکر

معرفی برند انکر

معرفی برند انکر- انکر در سال 2011 توسط استیون یانگ در شهر شنزن چین تاسیس شد. استیون یانگ یکی از مهندسین گوگل بود که بعد از بیرون آمدن از شغل خود در شرکت گوگل، برند انکر را تاسیس کرد. Anker یک کلمه ی آلمانی به معنای لنگر است. این برند یکی از موفق ترین و با کیفیت ترین برندها در زمینه ی تولید لوازم جانبی الکترونیکی است. دفاتر این شرکت درسیاتل، واشینگتن و شنزن قرار دارد. محصولات این برند از مواد کاملا مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند. به دلیل کیفیت و طول عمر بالای محصولات انکر، این برند محبوبیت ویژه ای در بین مصرف کنندگان دارد. همچنین این برند همواره در تلاش است تا کیفیت محصولات خود را بهبود بخشد. محصولات برند Anker در وبسایت های آمازون، ebay و سایر وبسایت ها به فروش می رسد.

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات برند انکر، دارا بودن تاییدیه MFI است. محصولاتی که این برند برای دستگاه های اپل تولید می کند، همگی دارای تاییدیه MFI از شرکت اپل هستند. این تاییدیه MFI از طرف شرکت اپل به محصولاتی داده می شود که مطابق با استانداردهای اپل تولید شده باشند. محصولاتی که دارای مجوز MFI هستند، کاملا با دستگاه های اپل سازگار هستند وهیچ گونه آسیبی به این دستگاه ها وارد نمی کنند.

برند انکر بیشتر به خاطر آداپتورها، کابل ها، هندزفری ها و پاوربانک های خود معروف شده است. همچنین انکر چند زیر برند برای محصولات مختلف خود ارائه داده است. زیر برند Soundcore مخصوص محصولات صوتی، زیر برند Eufy مخصوص محصولات هوشمند خانه و زیر برند Roav مخصوص تجهزات جانبی خودرو می باشد.

آداپتورهای برند انکر

در این بخش از معرفی برند انکر، به بررسی آداپتورهای این برند می پردازیم که یکی از پرطرفدارترین محصولات انکر هستند. آداپتورهای این برند همگی مجهز به استانداردهای شارژ ایمن هستند و قدرت شارژ بسیار بالایی دارند. همچنین بسیاری از آداپتورهای این برند شامل تکنولوژی Power IQ می باشند. این تکنولوژی میزان توان مورد نیاز دستگاه شما را تشخیص داده و شدت جریان و ولتاژ را متناسب با نیاز دستگاه تنظیم می کند تا دستگاه شما با بالاترین سرعت ممکن شارژ شود بدون آن که آسیبی به آن وارد شود.

معرفی برند انکر

محصولات صوتی برند انکر 

همانطور که گفته شد، محصولات صوتی برند Anker با زیر برندی تحت عنوان Anker Soundcore ارائه می شوند. هندزفری ها و اسپیکرهای این برند، جزو با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار هستند. هندزفری های این برند کیفیت صدای بالایی دارند و از میکروفون های قوی برخوردار هستند. این هندزفری ها برای استفاده روزمره، گوش کردن به موسیقی و مکالمه مناسب می باشند. همچنین هندزفری های انکر دارای استاندارد ضد آب IPX های مختلف هستند و در برابر رطوبت مقاوم می باشند. طراحی ارگونومیک هندزفری های anker  نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مدت زمان طولانی از آن ها استفاده نمایید.

معرفی برند انکر

 

پاوربانک های برند انکر

پاوربانک ها یکی از محصولات پرفروش هستند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در زمان هایی که به برق دسترسی ندارید، گوشی یا سایر دستگاه های خود را شارژ نمایید. برند انکر پاوربانک های خود را در ظرفیت های مختلف تولید کرده است تا بتوانید با توجه به نیاز خود ظرفیت مد نظرتان را خریداری کنید. اکثر این پاوربانک ها از شارژ سریع پشتیبانی می کنند و دارای پورت های متعددی نیز هستند. همچنین تمامی این پاوربانک ها از استانداردهای شارژ ایمن برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه های شما برخوردار هستند.

معرفی برند انکر

 

برای مشاهده و خرید محصولات برند انکر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *