دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند JBL

برند جی بی ال

برند جی بی ال- این برند یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندها در زمینه ی تولید لوازم صوتی است. JBL یک برند آمریکایی است و توسط جیمز بالو لنزینگ (James Bullough Lansing) تاسیس شده و از سال 1946 شروع به کار کرده است. نام این برند مخفف نام موسس آن است و از حروف اول نام او گرفته شده است. برند جی بی ال به خاطر طراحی های جذاب، استفاده از فناوری های پیشرفته و کیفیت صدای فوق العاده بالا به یک برند پیشرو در صنعت محصولات صوتی تبدیل شده است. مرکز این شرکت در شهر لس آنجلس کالیفرنیا قرار دارد اما در بسیاری از کشورهای دنیا نیز شعبه دارد.

محصولات این شرکت به سراسر کشورهای جهان توزیع می شود. در حال حاضر این برند زیر مجموعه ی کمپانی هارمن اینترنشنال (Harman International) می باشد. این برند در زمینه ی تولید اسپیکر، هدفون، هندزفری بلوتوثی، بلندگوهای استودیویی و غیره فعالیت می کند. این شرکت دارای دو بخش می باشد. بخش اول جی بی ال کانسومر است که به تولید اسپیکرهای شخصی و هدفون ها می پردازد. همچنین بخش دوم که جی بی ال پروفشنال نام دارد، بلندگوهای حرفه ای و استودیویی تولید می کند.

اسپیکرها

اسپیکرهای برند جی بی ال از کیفیت صدای بسیار عالی و پخش صدای 360 درجه برخوردارند. همچنین این محصولات از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده و دوام بالایی دارند. طراحی اسپیکرهای این برند به گونه ای است که در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم می باشند. این اسپیکرها همگی به صورت قابل حمل طراحی شده اند و می توانید از آن ها در مسافرت، پیکنیک و دورهمی های خود استفاده کنید. اسپیکرهای برند JBL با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث را دارند. همچنین این اسپیکرها عمر باتری بالایی نیز دارند.

برند جی بی ال

هدفون و هندزفری

یکی دیگر از محصولات تولیدی JBL، هدفون ها و هندزفری های بلوتوثی است. این هدفون ها از کیفیت صدای خوبی برخوردار هستند و برخی از این هدفون ها مخصوص گیمینگ طراحی می شوند. کیفیت ساخت بالا و صدای عالی محصولات جی بی ال، باعث شده است تا هدفون ها و هندزفری های این برند یکی از بهترین گزینه ها برای گوش دادن به موسیقی و گیمینگ باشند. اکثر این محصولات دارای میکروفون داخلی هستند که کیفیت صدای خوبی برای مکالمه دارد. طراحی این هدفون ها بسیار شیک و راحت بوده و هیچ گونه احساس خستگی برای شما به وجود نمی آورند.

برند جی بی ال

سیستم های صوتی خانگی

یکی دیگر از محصولات تولیدی این برند، سیستم های صوتی خانگی است که در ابعاد مختلف تولید می شوند. این سیستم ها برای استفاده به عنوان سینمای خانگی یا گوش دادن به موسیقی در خانه و برای مهمانی ها مناسب می باشند. این سیستم های صوتی از صدای شفاف و با کیفیتی برخوردار بوده و باس عمیقی دارند. قدرت این سیستم ها بالا بوده و برای فضاهای بزرگ قابل استفاده هستند. این اسپیکرهای خانگی دارای درگاه های محتلفی از قبیل AUX و USB هستند و به تلوزیون، کنسول بازی و دستگاه های دیگر متصل می شوند.

برند جی بی ال

بلندگوهای استودیویی و تجهیزات صوتی حرفه ای

این برند همچنین تجهیزات صوتی حرفه ای برای استودیوهای ضبط، سالن های تئاتر، سالن های کنسرت و غیره نیز تولید می کند. این محصولات کیفیت صدای فوق العاده و توان خروجی بالایی دارند.

برند جی بی ال

 

برای مشاهده و خرید محصولات این برند اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *