دسته‌بندی نشده

آموزش دانلود ویدئو از یوتیوب

دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب- حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید ویدیوهای مورد علاقه ی خود را از یوتیوب دانلود کنید تا بتوانید در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید، آن را مشاهده کنید. در ادامه به بررسی روش های مختلف برای دانلود از یوتیوب می پردازیم.

دانلود از یوتیوب به کمک سایت y2mate

این سایت یکی از محبوب ترین سایت ها برای دانلود ویدیو و موزیک است. ابتدا لینک ویدیو را از داخل یوتیوب کپی کنید. برای کپی کردن لینک یوتیوب در کامپیوتر، ابتدا وارد صفحه ی ویدیو شوید. روی ویدیو کلیک راست کنید و گزینه ی copy video URL را انتخاب نمایید.

دانلود از یوتیوب

 

برای کپی کردن لینک یوتیوب در گوشی موبایل، باید گزینه Share در زیر ویدیو را انتخاب کنید و بر روی copy link بزنید.

پس از کپی کردن لینک، باید وارد سایت y2mate.com شوید و لینک را در کادری که در وسط صفحه قرار دارد paste کنید. شما می توانید فایل ها را با فرمت های MP3، MP4، M4V، FLV، WEBM، MVM، AVI ، 3GP  دانلود کنید. بعد از این که کیفیت مد نظر خود را انتخاب کردید، بر روی گزینه convert کلیک کرده و کمی صبر کنید تا لینک دانلود برای شما آماده شود. سپس بر روی گزینه download کلیک کنید تا ویدئوی مدنظر شما دانلود شود.

دانلود از یوتیوب

 

همچنین اگر در آدرس ویدئو، بعد از کلمه ی youtube حروف PP را اضافه کنید، به طور مستقیم وارد صفحه ی دانلود از سایت y2mate می شوید و دیگر نیازی نیست که مراحل بالا را طی کنید.

 

دانلود از یوتیوب

دانلود به کمک سایت Savefrom

وارد سایت savefrom.net شوید و لینک ویدیو مدنظر را در کادر وسط صفحه paste کنید. سپس بر روی گزینه download کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب

اگر در آدرس ویدئو، قبل از کلمه ی youtube حروف ss را اضافه کنید، به طور مستقیم وارد صفحه ی دانلود از سایت savefrom می شوید و می توانید فایل مد نظر خود را دانلود نمایید.

دانلود از یوتیوب

 

همچنین می توانید افزونه ی savefrom را از این سایت دانلود کنید و آن را روی مرورگر کروم خود نصب کنید. با انجام این کار، گزینه ی دانلود به یوتیوب شما اضافه می شود و دیگر نیازی نیست هر بار برای دانلود به سایت savefrom مراجعه کنید. هر زمانی که یوتیوب را از طریق کروم باز کنید دکمه ی دانلود را داخل یوتیوب خود مشاهده می کنید و می توانید ویدیوها را به آسانی دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب به کمک سایت qdownloader

استفاده از سایت qdownloader.cc نیز یکی از راه های آسان برای دانلود از یوتیوب است. تنها کافی است که لینک ویدئو مدنظر خود را داخل کادر وسط صفحه وارد کنید و بر روی گزینه ی دانلود کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب

دانلود از طریق ربات های تلگرامی

یکی دیگر از روش های دانلود ویدیو از یوتیوب، استفاده از ربات های تلگرامی است. ربات های زیادی در این زمینه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ویدیوهای مد نظر خود را با کیفیت های مختلف دانلود کنید. ربات های AllSaver، Youtube ، Youtibot، Youtubednbot جزو بهترین ربات هایی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. کافی است یکی از این ربات ها را انتخاب کنید و آی دی آن را به همراه یک @ داخل تلگرام جستجو کنید. به عنوان مثال باید بنویسید youtube@ سپس وارد ربات شوید و گزینه ی start را بزنید. سپس لینک مد نظر خود را به ربات بدهید تا ویدیوی شما را برای دانلود آماده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *