ترفند های آیفون

راه های انتقال اطلاعات از آیفون و آموزش نصب آیتونز روی ویندوز

انتقال اطلاعات از آیفون

انتقال اطلاعات از آیفون- یکی از مسائلی که اکثر کاربران گوشی های آیفون با آن مواجه هستند پر شدن حافظه گوشی است و یا نیاز به انتقال اطلاعات به کامپیوتر. اولین راه استفاده از کابل و نرم افزار آیتونز می باشد که در ادامه آموزش نصب آن روی ویندوز و لینک دانلود نرم افزار را برایتان گذاشته ایم.

توضیحات آیتونز:

آیتونز یکی از محصولات نرم افزاری تولید کمپانی اپل می باشد که برای دیوایس هایی مثل گوشی های آیفون، آیپاد و آیپد ها تعبیه شده که یک رابط کاربری راحت برای مدیریت اطلاعات روی این دیوایس ها می باشد. تمامی محصولات شرکت اپل قابلیت استفاده از این محصول نرم افزاری را دارند. برای اتصال دیوایس ها به کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز نیاز دارید تا این برنامه را دانلود و نصب کنید و سپس نسبت به اتصال دیوایس های مورد نظر خود به کامپیوتر از طریق آیتونز نمائید. می توانید از طریق لینک زیر از طریق سایت رسمی اپل برای دانلود نسخه های ویندوزی اقدام نمائید.

دانلود نرم افزار آیتونز برای ویندوز

آموزش نصب نرم افزار آیتونز روی ویندوز:

بعد از دانلود کردن فایل نرم افزار از طریق لینک بالا می بایست طبق مراحلی که ذکر میشه اقدام کنید تا نرم افزار به راحتی روی دستگاه شما نصب شود و بتوانید از آن برای مدیریت و انتقال اطلاعات گوشی و … استفاده نمائید.

  1. روی فایل دانلود شده کلیک راست نمائید  و روی گزینه “Run as administrator” کیلیک نمائید.(همانند تصویر زیر) آموزش نصب آیتونز
  2. بعد از اینکه روی گزینه بالا کیلیک نمودید نزم افزار در مرحله نصب قرار میگیرد و صفحه زیر براتون باز میشه که روی گزینه NEXT کیلیک نمائید. آموزش نصب آیتونز
  3. در مرحله بعدی  شما می تونید با انتخاب گزینه های ساخت آیکون شورت کات برنامه، اجازه پخش موزیک و ویدئوم از طریق پلیر پیشفرض شدن، انتخاب زبان برنامه و انتخاب مسیر نصب برنامه روی دستگاه خود اقدام کنید و در نهایت روی گزینه Install کیلیک نمائید تا فرآیند نصب انجام شود. آموزش نصب آیتونز
  4. بعد از پروسه نصب نرم افزار صفحه زیر نمایش داده می شود و آیکون آیتونز روی صفحه دسکتاپ شما نمایان می شود روی گزینه Finish کیلیک نمائید تا پروسه نصب به اتمام برسد. حال نصب برنامه بطور کامل انجام شده و می توانید دیوایس های خود را از طریق آیتونز به کامپیوتر خود وصل نموده و اطلاعات مورد نظر خود را انتقال دهید.

آموزش نصب آیتونز

آموزش استفاده و انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر از طریق آیتونز:

بعد از فرآیند نصب آیتونز و باز کردن برنامه گوشی خود را از طریق کابل به کامپیوتر وصل نمائید. سپس طبق تصویر زیر روی گزینه Continue کیلیک نمائید و منتظر بمانید تا یک پیغام اجازه دسترسی روی صفحه گوشی نیز نمایان شود. بعد از نمایان شدن پیغام روی گوشی، گزینه  Trust را انتخاب نمائید و در صورتی که روی گوشی خود پسوورد تنظیم کرده اید صفحه پسوورد ظاهر می شود که بعد از زدن پسوورد خود اتصال گوشی به کامپیوتر انجام می شود.

اتصال آیفون به آیتونز

بعد از اینکه شما روی کامپیوتر و گوشی خود اجازه اتصال و دسترسی را دهید روی صفحه آیتونز خود می بیند که گوشی شما شناسایی شده و نام گوشی شما در بالای صفحه نمایان می شود.

آموزش اتصال گوشی به آیتونز

در ادامه روی گزینه Continue کیلیک نموده و مرحله بعدی می توانید برای ورود به گوشی از طریق آیتونز پسوورد نیز تعیین نمائید.

 

انتقال اطلاعات از آیفون بدون استفاده از کامپیوتر و آیتونز:

یکی از راه هایی که کار کاربران گوشی های آیفون را راحت کرده استفاده از مبدل های OTG می باشد که بدون نیاز به نرم افزار و کامپیوتر و فقط از طریق یک فلش و مبدل او تی جی می توانید خیلی راحت اطلاعات خود را از گوشی به فلش انتقال دهید. تقریبا تمامی فایل های ذخیره شده روی گوشی اعم از آهنگ، عکس و ویدئو قابلیت انتقال را دارند. او تی جی ها می توانند فایل هایی با تقریبا حجم 1 گیگ را به راحتی و با سرعت بالا انتقال دهند اما برای انتقال حجم های بالاتر ممکنه زمان زیادی برای انتقال اطلاعات گرفته بشه و یا اصلا انجام نشه که مجبور هستید از همان راه اول یعنی اتصال با کابل و برنامه آیتونز اقدام نمائید. او تی جی هایی که توسط دیجیتالوکس تست و پیشنهاد می شود او تی جی های گرین و یا او تی جی مک دودو می باشد که از جمله برندهای مطرح و معتبر با کیفیت ساخت بالا می باشند و می توانید از روی سایت به راحتی تهیه فرمائید. همچنین برای تهیه فلش های تایید شده و استاندارد از طریق لینک انواع حافظه جانبی اقدام نمائید.

بعد از اتصال فلش و او تی جی به گوشی آیفون خود روی فایل مورد نظر خود گزینه Share را انتخاب نمائید سپس گزینه Save to File را انتخاب کنید و نام فلش خود را مشاهده می کنید که با انتخاب آن فایل مورد نظر به راحتی و با سرعت بالا انتقال داده می شود.

نکات مهم در مورد استفاده از او تی جی:

  • مناسب برای انتقال فایل های کمتر از 1 گیگ
  • نیاز به اتصال یک فلش استاندارد با فرمت FAT32
  • عدم امکان اتصال هارد به او تی جی ( برای اینکار می بایست از طریق یک هاب و کامپیوتر اقدام نمود چون گوشی قابلیت تامین برق هارد را ندارد)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *