ترفند های اندروید

افزایش سرعت گوشی اندروید

افزایش سرعت گوشی اندروید

افزایش سرعت گوشی اندروید- 

امروزه گوشی های تلفن همراه، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده اند. مشکل بسیاری از گوشی های موبایل  این است که بعد از استفاده، سرعت آن ها به مرور کم می شود. اما راهکارهایی برای افزایش سرعت گوشی اندروید وجود دارد که در ادامه این مطلب به آموزش این راهکارها می پردازیم.

روش های افزایش سرعت گوشی اندروید:

حذف کردن برنامه های غیرضروری: بعضی از برنامه ها هستند که ابتدا برای ما جالب به نظر می رسند و آن ها را رو گوشی خود نصب می کنیم اما بعد از گذشت مدتی، حتی ممکن است فراموش کنیم که این برنامه را روی تلفن همراه خود داریم. این برنامه ها علاوه بر اینکه حافظه گوشی را پر می کنند، ممکن است در پس زمینه گوشی در حال اجرا باشند و این موضوع باعث کند شدن سرعت گوشی شما می شود.
مدیریت کردن حافظه داخلی گوشی: طبیعتا هرچه حافظه گوشی شما پرتر باشد، سرعت آن کمتر خواهد بود. یکی از مهمترین روش های افزایش سرعت گوشی اندروید، خالی کردن حافظه است. شما می توانید با پاک کردن عکس و فیلم های اضافی یا همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، با حذف کردن برنامه های غیرضروری، حافظه تلفن همراه خود را خالی کنید.
محدود کردن انیمیشن ها: ممکن است که تا به حال متوجه این موضوع نشده باشید اما گوشی شما هنگامی که با آن کار میکنید انیمیشن های خاصی را ارائه می کند. به عنوان مثال، هنگامی که وارد گالری، یا تنظیمات گوشی خود می شوید، به هنگام باز شدن این بخش ها یک انیمیشنی اجرا می شود به این صورت که صفحه از پایین به بالا کشیده می شود.
 برای افزایش سرعت گوشی خود بهتر است از قسمت تنظیمات، وارد منوی developer options شوید.
افزایش سرعت گوشی اندروید
سپس بر روی windows animation scale  کلیک کنید و گزینه animation off  را بزنید.
افزایش سرعت گوشی اندروید
حذف برنامه ها از صفحه اصلی: شلوغ بودن صفحه اصلی یا همان Home screen ممکن است بر عملکرد گوشی تاثیر منفی بگذارد. برای افزایش سرعت گوشی اندروید، بهتر است از قرار دادن آیکون ها و اپلیکیشن ها بر روی صفحه اصلی خودداری کنید.
ریست فکتوری: اگر راهکارهای قبلی فایده ای نداشت می توانید گوشی خود را ریست فکتوری کنید. با انجام این کار، تمامی اطلاعات شما از قبیلی عکس ها، فیلم ها، برنامه ها و غیره پاک می شوند. پس بهتر است قبل از انجام این کار حتما از اطلاعات خود بک آپ (backup) بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *