ترفند های آیفون

افزایش سرعت گوشی آیفون

افزایش سرعت گوشی آیفون
افزایش سرعت گوشی آیفون – عملکرد و سرعت گوشی های هوشمند به مرور زمان کم می شود. اما ترفندهای زیادی برای افزایش سرعت گوشی آیفون وجود دارد. اگر از کم شدن سرعت عملکرد گوشی آیفون خود خسته شده اید، با ما همراه باشید.

ترفندهایی برای افزایش سرعت گوشی آیفون

دلایل زیادی وجود دارد که باعث کم شدن سرعت تلفن همراه شما می شوند. یکی از این دلایل، پر شدن حافظه گوشی است. دلیل دیگر ممکن است این باشد که سیستم عامل و نرم افزارهای گوشی تان به روز رسانی نشده است. در ادامه به بررسی روش هایی برای افزایش سرعت گوشی آیفون می پردازیم.
  • به روز رسانی کردن سیستم عامل: به روز رسانی سیستم عامل آی او اس باعث افزایش سرعت گوشی آیفون شما می شود. معمولا در آپدیت های جدید، باگ هایی که علت کند شدن تلفن شما بوده اند رفع می شوند. برای آپدیت کردن سیستم عامل گوشی آیفون خود وارد settings  شوید، سپس به بخش General  بروید. اگر برای گوشی شما آپدیتی موجود باشد در بخش software updates نشان داده می شود.
  • حذف دیتا و کش مرورگر سافاری: حذف کردن اطلاعات مرورگر باعث افزایش سرعت گوشی می شود. بهتر است که هر چند وقت یک بار، کش و دیتا و کوکی های مرورگر سافاری را حذف کنید. برای انجام این کار، وارد setting شوید، گزینه safari را انتخاب کنید و سپس روی گزینه clear history و clear cookies and data کلیک کنید.
افزایش سرعت گوشی آیفون
  • حذف برنامه های غیرکاربردی: نرم افزارهای غیرضروری باعث پر شدن حافظه گوشی می شوند. پر شدن حافظه داخلی باعث کم شدن سرعت تلفن همراه می شود. بهتر است نرم افزارهای پیش فرض نصب شده روی گوشی آیفون خود، یا نرم افزارهایی که خودتان نصب کرده اید ولی استفاده ای از آنها نمی کنید را حذف کنید.
  • فعال کردن قابلیت Reduce motion: با فعال کردن این قابلیت، انیمیشن ها و جلوه های بصری گوشی غیرفعال شده و علاوه بر بیشتر شدن سرعت گوشی، میزان مصرف باتری نیز کم می شود. از setting  وارد بخش accessibility  شوید و سپس Reduce motion را فعال کنید.
  افزایش سرعت گوشی آیفون افزایش سرعت گوشی آیفون
  • غیر فعال کردن گزینه Background App Refresh: غیر فعال کردن این گزینه، علاوه بر افزایش دادن سرعت گوشی آیفون باعث افزایش طول عمر باتری گوشی نیز می شود. برای این کار وارد settings  شوید و از بخش General، گزینه Background App Refresh را غیرفعال کنید.
  • غیر فعال کردن آپدیت خودکار: برخی از برنامه ها در سیستم عامل آی او اس، به صورت خودکار و در پس زمینه، آپدیت می شوند. غیرفعال کردن این قابلیت باعث افزایش سرعت دستگاه می شود.برای غیرفعال کردن این قابلیت، وارد settings شوید و از بخش iTunes & App store گزینه های کنار بخش هایی مثل apps  و Music را غیرفعال کنید.
افزایش سرعت گوشی آیفون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *