دسته‌بندی نشده

معرفی گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ- گلکسی رینگ، یکی از جدیدترین و جذاب ترین گجت هایی است که سامسونگ آن را در مراسم گلکسی آنپکد 2024 معرفی کرد. اگر به یک گجت برای پایش سلامت نیازمند هستید ولی از مچ بند ها خسته شده اید و به استفاده از ساعت و مچ بند هوشمند علاقه ای ندارید، می توانید از Galaxy Ring استفاده کنید. این گجت جذاب از قابلیت های Galaxy AI استفاده می کند و به شما کمک می کند تا با جدیدترین فناوری ها سلامت خود را کنترل کنید. در ادامه ی این مقاله به بررسی این محصول می پردازیم پس با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار

طراحی این حلقه ی هوشمند بسیار شیک و مینیمال است. سطح خارجی این حلقه کمی تو رفته طراحی شده است تا از کشیده شدن سطح آن به سطوح مختلف جلوگیری شود و همچنین ضخامت کمتری داشته باشد. این رینگ جذاب در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره ای تولید شده و در 9 سایز مختلف عرضه می شود. این حلقه طوری  طراحی شده است تا بتوانید هر روز و در تمامی ساعات شبانه روز و حتی در هنگام خواب نیز از آن استفاده کنید.

Galaxy Ring

جنس بدنه

بدنه ی این محصول از جنس تیتانیوم گرید 5 ساخته شده است که ویژگی های زیادی دارد. این فلز کمترین حساسیت پوستی را دارد و جزو فلزهای سبک است به همین علت گلکسی رینگ وزن کمی نیز دارد. همچنین بدنه ی تیتانیوم گرید 5 باعث شده است تا گلکسی رینگ مقاومت و طول عمر بالایی داشته باشد.

باتری

همانطور که گفته شد، گلکسی رینگ در سایزهای مختلفی تولید می شود. ظرفیت باتری این محصول در سایزهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. گلکسی رینگ سایزهای 5، 6 و 7 دارای باتری با ظرفیت 17 میلی آمپر ساعت هستند که تا 5 روز ماندگاری دارد. رینگ های سایز 8 تا 11 نیز دارای باتری 18.5 میلی آمپر ساعتی هستند که تا 6 روز شارژدهی دارد. همچنین سایزهای 12 و 13 دارای 22.5 میلی آمپر ساعتی می باشند که شارژ آن ها نیز تا 7 روز دوام دارد.

استانداردها

این رینگ دارای استاندارد IP68 است و به همین علت ضد آب بوده و می توانید از آن در حمام و استخر نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که این حلقه در عمق 1.5 متری تا 30 دقیقه و در عمق 100 متری تا 10 دقیقه قابل استفاده است. همچنین وجود گواهی IP68 در این محصول باعث می شود تا در مقابل گرد و غبار نیز مقاوم باشد.

ویژگی ها و قابلیت ها

این حلقه، سه سنسور هوشمند دارد که وضعیت سلامت شما را بررسی کرده و پارامترهای مختلفی را اندازه گیری می کنند. همچنین این رینگ به برنامه ی Samsung Health متصل می شود. گلکسی رینگ، اطلاعات مربوط به سلامت شما را به برنامه سامسونگ هلث می فرستد و می توانید تمامی اطلاعات خود را داخل این برنامه مشاهده کنید. این رینگ دارای قابلیت های مختلفی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

گلکسی رینگ سامسونگ

اندازه گیری ضربان قلب

در داخل این حلقه یک سنسور لیزری bio-signal قرار دارد که ضربان قلب شما را به صورت مداوم اندازه گیری می کند. گلکسی رینگ سامسونگ، اطلاعات مربوط به ضربان قلب را به برنامه ی Samsung Health می فرستد. در صورتی که ضربان قلب به صورت غیر عادی بالا یا پایین برود به شما هشدار می دهد. همچنین در نرم افزار سامسونگ هلث، با توجه به ضربان قلب شما، وضعیت خواب، تحرک و انرژی شما نیز بررسی می شود.

اندازه گیری دمای پوست

این رینگ دارای یک سنسور دیگر است که می تواند دمای بدن شما را اندازه گیری کند. این سنسور دمای پوست شما را در هنگام خواب اندازه گیری کرده و تغییرات آن را بررسی می کند. گلکسی رینگ دارای ویژگی Cycle Traking است که با توجه به اطلاعات مربوط به دمای پوست، می تواند بر چرخه قاعدگی بانوان نظارت کند.

بررسی کیفیت خواب

خوابیدن با ساعت های هوشمند برای بسیاری از افراد نا خوشایند است. اما گلسی رینگ به دلیل جمع و جور بودن و وزن کم، بهترین گجت برای استفاده در هنگام خواب و بررسی کیفیت خواب است. در داخل نرم افزار سامسونگ هلث، می توانید بخش Sleep Analysis را مشاهده کنید. تمامی اطلاعاتی که گلکسی رینگ در هنگام خواب شما اندازه گیری کرده است در این بخش قابل مشاهده می باشد. شما می توانید اطلاعاتی مانند کیفیت خواب، مراحل مختلف خواب، وضعیت خر و پف، ضربان قلب در حین خواب و غیره را در این بخش مشاهده نمایید.

امکان تشخیص خودکار ورزش (Auto Workout Detection)

یکی دیگر از سنسورهای این حلقه، سنسور شتاب سنج است. این سنسور می تواند به صورت خودکار و با توجه به ضربان قلب و نوع حرکات، ورزشی که انجام می دهید را شناسایی کند. این رینگ می تواند پیاده روی و دوندگی را به صورت خودکار شناسایی کرده و اطلاعات آن را ثبت کند.

اندازه گیری میزان انرژی (Energy Score)

گلکسی رینگ می تواند میزان انرژی شما را با استفاده از اطلاعاتی مانند ضربان قلب، کیفیت خواب و فعالیت دیروز شما محاسبه کند. این حلقه ی هوشمند هر روز صبح میزان انرژی شما را با استفاده از Galaxy AI شناسایی کرده و آن را با یک عدد از 0 تا 100 به شما نمایش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *