دسته‌بندی نشده

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ- مراسم Galaxy Unpacked امسال 20 تیرماه در پاریس برگزار شد. سامسونگ در این مراسم محصولات جدیدی از قبیل گوشی های Galaxy Z Fold 6، Galaxy Z Flip 6، ساعت های هوشمند Galaxy Watch Ultra، Galaxy Watch 7 را معرفی کرد. همچنین هندزفری های Galaxy Buds3، Galaxy Buds 3 Pro و گلکسی رینگ نیز در این مراسم معرفی شدند. در ادامه به بررسی این محصولات جذاب می پردازیم.

گلکسی رینگ

ابتدا جذاب ترین محصولی که در مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ معرفی شد یعنی Galaxy Ring را بررسی می کنیم. طراحی این حلقه ی هوشمند، طوری است که به صورت روزمره و حتی در هنگام خواب هم قابل استفاده باشد. وزن این حلقه بسیار کم بوده و تنها 3 گرم وزن دارد. همچنین این محصول دارای گواهی IP68 است و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. اگر فردی به استفاده از مچ بند های هوشمند علاقه نداشته باشد می تواند از این حلقه ی هوشمند استفاده کند. این رینگ دارای حسگرهایی هست که پایش سلامت را انجام می دهند. این حسگرها می توانند ضربان قلب، کیفیت خواب، اکسیژن خون، فعالیت های ورزشی و عادت ماهانه بانوان را ردیابی کنند.

این Galaxy Ring از هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) استفاده می کند و اطلاعات سلامتی پایش شده را به برنامه ی Samsung Health منتقل می کند. این حلقه در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره ای عرضه می شود و 9 سایز مختلف دارد. همچنین فریم تیتانیومی این رینگ باعث مقاومت بالای آن شده است. قیمت گلکسی رینگ 400 دلار می باشد.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

گلکسی زد فلیپ 6

Galaxy Z Flip 6  یکی دیگر از محصولاتی است که در مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ معرفی شد. بسیاری از مشخصات ظاهری گلکسی زد فلیپ 6 همانند گلکسی زد فلیپ 5 بوده و تغییرات کمی داشته است. بر روی نمایشگر این گوشی از یک لایه ای استفاده شده است تا خطوط افقی و فرورفتگی در محل تا شدن نمایشگر دیده نشود. ضخامت این دستگاه نیز حدود 0.2 میلی متر کمتر شده است و انحنای لبه های آن نیز کمتر شده است.

همچنین در نمایشگر خارجی نیز یک قابلیت به نام Suggested Replies اضافه شده است که به شما این امکان را می دهد تا به آسانی به پیام های خود پاسخ دهید. این قابلیت می تواند محتوای پیامی که دریافت کرده اید را بررسی کند و پاسخ های مناسب را به شما پیشنهاد می دهد و می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. دوربین این گوشی نیز نسبت به نسل قبلی تغییر داشته است و یک حسگر 50 مگاپیکسلی به آن اضافه شده است. این گوشی دارای پردازنده 4 میلی متری اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین این گوشی دارای گواهی ضد آب IP48 می باشد. این محصول از ویژگی های جدید هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy Ai نیز بهره مند شده است.

گوشی جذاب گلکسی زد فلیپ 6 دارای رنگ های سبز نعنایی، آبی، خاکستری، مشکی، زرد، گلبهی و سفید بوده و با قیمت 1099 دلار وارد بازار می شود.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

گلکسی زد فولد 6

این گوشی تاشو از سامسونگ دارای بدنه ای باریک تر و سبک تر نسبت به نسل قبلی است. گفته شده است که سیستم خنک کننده ای که در این دستگاه قرار دارد کارایی بهتری نسبت به نسل قبل دارد. همچنین این دستگاه نیز از استاندارد IP48 برخوردار است. این گوشی دارای قابلیت های هوش مصنوعی  AI Zoom و Note Assist نیز می باشد.

Galaxy Z Fold 6 دارای پردازنده 4 میلی متری اسنپدراگون 8 نسل 3 است و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دارد. هر دو صفحه نمایش این گوشی، دارای پنل LTPO AMOLED 2x هستند. این پنل دارای روشنایی بیشتری بوده و همچنین در نرخ نوسازی تصویر بهینه تر عمل می کند. این محصول دارای دوربین های اصلی سه گانه 50، 12 و 10 مگاپیکسلی بوده و دوربین های سلفی 4 و 10 مگا پیکسلی دارد. این گوشی رنگ های سفید، مشکی، صورتی، نقره ای و سرمه ای دارد و قیمت آن حدود 1900 دلار است.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

گلکسی واچ اولترا

این ساعت هوشمند از سامسونگ، از نظر طراحی شباهت زیادی به اپل واچ اولترا دارد. ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا دارای نمایشگر 1.5 اینچی با روشنایی 3000 نیتی بوده و دارای یک پوشش از جنس یاقوت کبود است. این واچ هوشمند دارای پردازنده W1000 و باتری 590 میلی آمپر ساعتی است. باتری این دستگاه بین 48 تا 100 ساعت امکان شارژدهی دارد. بدنه ی این ساعت هوشمند بسیار مقاوم است و استحکام خوبی برای استفاده در فعالیت های ورزشی و طبیعت گردی دارد. این محصول مجهز به گواهی IP68 نیز می باشد. همچنین گلکسی واچ اولترا دارای گواهی نظامی Mil-STD-810H است و از استاندارد 10ATM برای شنا تا عمق 100 متری هم پشتیبانی می کند. Galaxy Watch Ultra قابلیت اتصال به گلکسی رینگ را نیز دارد.

این گلکسی واچ در سایز 47 میلی متری و در رنگ های نقره ای، سفید و خاکستری به بازار عرضه می شود و قیمت آن 649 دلار است.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

گلکسی واچ 7

گلکسی واچ 7 از نطر ظاهری تفاوت زیادی با گلکسی واچ 6 نداشته و بیشتر تغییرات آن سخت افزاری و نرم افزاری بوده است. این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده W1000 بوده که دارای 5 هسته ی پردازشی است و سرعت بالاتری نسبت به نسل قبلی دارد. این Galaxy Watch دارای نمایشگر Super AMOLED و روشنایی 2000 نیت می باشد. همچنین بر روی صفحه نمایش این ساعت، لایه ای از یاقوت کبود یا سافایر وجود دارد.

این محصول مجهز به حسگر جدید Bio Active سامسونگ است که سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب را انجام می دهد و این حسگر نسبت به حسگرهای نسل قبل دقیقتر است. مصرف باتری این ساعت هوشمند نیز نسبت به نسل قبلی بهینه تر شده است. گلکسی واچ 7 دارای گواهی IP68 و گواهی نظامی Mil-STD-810H است و مقاومت بسیار بالایی دارد. این واچ هوشمند مجهز به GPS دو بانده می باشد. این ساعت در سایز 40 میلی متری با قیمت 300 دلار و در سایز 44 میلی متری با قیمت 330 دلار وارد بازار می شود.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز3 پرو

نسل جدید هندزفری های بلوتوثی سامسونگ، طراحی جدیدی داشته و دارای پایه بلندتری هستند. فرم گوشی های گلکسی بادز سری 3 کمی شبیه به ایرپادهای اپل است. گلکسی بادز 3 وزن 4.7 گرم داشته و طراحی صاف دارد. اما گلکسی بادز 3 پرو دارای سری های سیلیکونی است و وزن آن نیز 5.4 گرم است.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

 

هردوی این هندزفری ها به استاندارد IP57 مجهز هستند و در برابر تعریق و قطرات باران مقاوم اند. همچنین این هندزفری ها به قابلیت Interpreter مجهز اند. این قابلیت در گوشی های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 هم وجود دارد. اگر گلکسی بادز 3 یا 3 پروی شما به یکی از این گوشی ها متصل باشد و در یک جلسه ی آنلاین باشید که به زبان خارجی برگزار می شود، این هندزفری ها می توانند از طریق حالت Listening Mode مکالمات را به صورت همزمان برای شما ترجمه کنند.

این دو هندزفری مجهز به نویز کنسلینگ فعال بسیار قوی هستند و از Voice Command یا فرامین صوتی هم پشتیبانی می کنند. همچنین قابلیت تشخیص صدا و تشخیص آژیر را نیز دارند. گلکسی بادز 3 پرو نسبت به گلکسی بادز 3، درایوهای صوتی بزرگتر و قدرتمندتر و باتری قوی تری دارد. قیمت بادز 3 برابر با 180 دلار و بادز 3 پرو 250 دلار می باشد.

مراسم گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *