دسته‌بندی نشده

توکن داگز لیست شد

برداشت توکن داگز

برداشت توکن داگز- ربات داگز یکی از محبوب ترین ربات های تلگرامی است که به حدود 50 میلیون کاربر دست یافته است. توکن داگز از 5 شهریور ماه در صرافی های معتبر جهان از قبیل صرافی های Binance، Bybit ، OKX، Bitget و Gate لیست شده است. در ابتدای عرضه، قیمت این توکن برابر با 0.0016 دلار بود و اکنون قیمت آن حدود 0.001213 دلار می باشد. البته این قیمت دائما در حال تغییر است. در ساعات ابتدایی لیست شدن این توکن، به علت معاملات زیاد و ترافیک بالا، برخی از کاربران در هنگام مبادلات دچار مشکلاتی شدند که قرار است به زودی رفع شود.

آموزش برداشت توکن داگز

برای برداشت این توکن باید ابتدا یک کیف پول بر روی گوشی خود نصب کنید. بهترین کیف پولی که می توانید نصب کنید TonKeeper است. اپلیکیشن تون کیپر را هم می توانید از گوگل پلی و هم از اپ استور دانلود کنید.  پس از نصب برنامه ی تون کیپر، وارد ربات داگز شوید و بر روی گزینه ی Connect Wallet بزنید.

برداشت توکن داگز

در این بخش یک فهرستی از کیف پول های قابل اتصال مشاهده می کنید که باید از بین آن ها TonKeeper را انتخاب کنید.

برداشت توکن داگز

با انتخاب این گزینه، یک صفحه ی جدید باز می شود و از شما اجازه ی اتصال می خواهد. بر روی گزینه ی Connect Wallet بزنید، سپس رمز کیف پول خود را وارد کنید تا ربات داگز به کیف پول تون کیپر شما متصل شود.

 توکن Dogs

پس از اینکه ربات را به کیف پول خود وصل کردید باید بر روی گزینه ی Claim Onchain بزنید.

برداشت توکن داگز

یک صفحه ی جدید باز می شود که از شما می خواهد وارد ربات TokenTable شوید. بر روی گزینه ی Launch کلیک کنید. در مرحله بعد باید دوباره Connect Wallet را بزنید و TonKeeper را انتخاب کنید.

برداشت توکن داگزبرداشت توکن داگز

نکته ای که در هنگام برداشت توکن داگز باید به آن توجه داشته باشید این است که برای اینکه بتوانید توکن های خود را به ولت تون کیپر انتقال دهید از شما کارمزد کم می شود. به همین علت باید 0.42 تون داخل کیف پول خود داشته باشید تا بتوانید توکن ها را به ولت خود منتقل کنید. در مرحله ی آخر باید یک تراکنش انجام دهید. بر روی claim now بزنید و سپس وارد ولت شوید.

برداشت توکن داگز

در نهایت باید تایید کنید تا 0.42 تون از کیف پول شما به عنوان کارمزد کسر شود. برای انجام این کار، فلش آبی را به سمت راست بکشید تا برداشت توکن داگز شما کامل شود و سپس می توانید آن ها را در صرافی ها بفروشید.

برداشت توکن داگز

توجه

توجه داشته باشید که نباید ربات داگز را به کیف پول تلگرام وصل کنید. زیرا به دلیل تحریم ها قادر به برداشت توکن های خود نخواهید بود. همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که معاملات خود را باید حتما از طریق صرافی های معتبر انجام دهید تا از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *