ترفند های آیفون

بهترین برنامه های ادیت فیلم در آیفون

ادیت فیلم در آیفون

ادیت فیلم در آیفون- امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه ی ما اکثر کارهای خود را با گوشی موبایل انجام می دهیم. اگر شما هم کار تولید محتوا می کنید یا به ادیت ویدیو علاقه مند هستید، می توانید ویدیوهای خود را به سادگی و به کمک گوشی خود ادیت کنید. برنامه های زیادی برای ادیت فیلم در گوشی آیفون وجود دارد که امکانات زیادی را برای ادیت در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه ی این مقاله به بررسی چند تا از این برنامه ها می پردازیم.

iMovie

این برنامه برای خود اپل است و برای سیستم عامل های iOS و MacOS قابل استفاده است. این برنامه امکاناتی ساده برای ادیت ویدیو در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می تواید لوگوها و متن های مدنظر خود را بر روی ویدیو قرار دهید. همچنین می توانید ویدیو ها را برش بزنید، فیلترها و تم های مختلف روی آن ها قرار دهید و بر روی ویدیو آهنگ بگذارید. این نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی آیفون های جدید نصب است و نیازی به نصب کردن آن ندارید.

ادیت فیلم در آیفون

LumaFusion

این نرم افزار حرفه ای یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزارهای ادیت ویدیو در آیفون است. نسخه ی دسکتاپ این نرم افزار نیز وجود دارد. اما این نرم افزار رایگان نیست و باید برای دانلود کردن آن 29.99 دلار پرداخت کنید.  با استفاده از این برنامه می توانید ویدیوهای بسیار با کیفیت بسازید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از افکت های متنوع بر روی ویدیوها استفاده کنید، اصلاح رنگ انجام دهید و همچنین موسیقی و افکت های صوتی جذاب بر روی ویدیو قرار دهید. این نرم افزار امکان کار کردن با 6 ترک ویدیو و صوت به صورت همزمان را دارد. اگر برای کار خود به یک نرم افزار حرفه ای برای ادیت نیاز دارید این برنامه برای شما مناسب است.

ادیت فیلم در آیفون

InShot

یکی از جذاب ترین برنامه های ویرایش ویدیو در گوشی موبایل، اینشات است. این نرم افزار قابلیت های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به آسانی با آن کار کنید. داخل این اپلیکیشن هم می توانید عکس و هم فیلم ویرایش کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه فیلم های خود را برش بزنید، بر روی آن ها فیلتر بگذارید یا متن بنویسید، از افکت ها و ترنزیشن های مختلف استفاده کنید، سرعت فیلم را تغییر دهید و موسیقی یا جلوه های صوتی دلخواه خود را بر روی فیلم بگذارید. همچنین این برنامه ی جذاب به شما امکان چرخاندن، کراپ کردن و قرینه کردن تصویر ویدیو را نیز می دهد.

محیط کاربری این برنامه بسیار ساده و جذاب است و می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. البته ممکن است گاهی اوقات در این برنامه تبلیغاتی مشاهده کنید. نسخه ی پرو این اپلیکیشن نیز موجود است که با خریدن آن علاوه بر حذف شدن تبلیغات، قابلیت های بیشتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. این برنامه محبوبیت بالایی میان کاربران اندروید و iOS دارد و حتی بسیاری از بلاگرها نیز از آن برای ادیت ویدیو های خود استفاده می کنند.

ادیت فیلم در آیفون

CapCut

از دیگر نرم افزارهای ادیت فیلم در آیفون می توان به CapCut اشاره کرد. بسیاری از افراد برای ادیت ویدیوهای اینستاگرام یا تیک تاک خود از این برنامه استفاده می کنند. این نرم افزار ویژگی های زیادی برای ادیت ویدیو دارد. یکی از قابلیت های جذاب این برنامه این است که بسیاری از افکت هایی که در ویدیوهای فضای مجازی وایرال شده است را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار می توانید از پرده ی سبز استفاده کنید، عکس روی ویدیو قرار دهید، سرعت یا جهت ویدیو را تغییر دهید، از افکت های گوناگون استفاده کنید و متن، استیکر یا صدا بر روی ویدیو قرار دهید. همچنین کپ کات قابلیت های بسیار زیادی نیز برای ادیت عکس در اختیار کاربران قرار داده است.

ادیت ویدیو با CapCut

Adobe Premiere Rush

Adobe Premiere Rush نرم افزاری بسیار قدرتمند برای ادیت ویدیو است. این نرم افزار توسط شرکت ادوبی منتشر شده است و ابزارهای بسیار زیادی برای ادیت ویدیو در اختیار شما قرار می دهد. تایم لاین این برنامه دارای قابلیت Split View است. همچنین این برنامه دارای یک دوربین حرفه ای است و می توانید با استفاده از آن فیلم ضبط کنید و سپس آن را ویرایش کنید. این برنامه ابزارهای زیادی مانند انیمیشن ها، جلوه های صوتی، فیلترها، تغییر اندازه تصویر و غیره را در اختیار کاربران قرار داده است. این اپلیکیشن دارای پرداخت درون برنامه ای است و برای استفاده از برخی ویژگی های حرفه ای باید اشتراک تهیه کنید.

نرم افزار Adobe Premiere Rush

Quik

اپلیکیشن Quik یکی از بهترین گزینه ها برای ادیت ویدیو است که توسط کمپانی Go Pro طراحی شده است. این شرکت در زمینه ی ساخت دوربین ها و تجهیزات فیلم برداری فعالیت می کند. اپلیکیشن Quik رابط کاربری ساده ای داشته و برای سیستم عامل های iOS و اندروید قابل استفاده است. این برنامه ابزارهای پیشرفته ای برای ویرایش ویدیو در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن دارای پرداخت درون برنامه ای است و برای دسترسی به همه ی ویژگی ها باید نسخه پریمیوم آن را تهیه کنید.

این برنامه می تواند زوایای نا منظم در فیلم را اصلاح کند. همچنین قابلیت هایی همچون اضافه کردن موسیقی و فیلتر، تشخیص خودکار صدا، تغییر سرعت پخش و غیره را نیز دارد. شما می توانید با استفاده از این اپلیکشن، ویدیوها را از دوربین Go Pro خود به آسانی import کنید. در انتهای ویرایش نیز می توانید ویدیوی خود را به صورت مستقیم داخل شبکه های اجتماعی آپلود کنید.

اپلیکیشن Quik

Splice

Splice یک برنامه ساده و کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا ویدیوهای مد نظر خود را بسازید. این اپلیکیشن برای ادیت ویدیوهای فضای مجازی گزینه ی مناسب است. این برنامه دارای یک کتابخانه ی گسترده از موسیقی ها و افکت های صوتی جذاب است که می توانید از آن ها بر روی ویدیوهای خود استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوها را به آسانی برش بزنید، رنگ آن ها را تغییر دهید، سرعت ویدیوها را تغییر داده و بر روی ویدیوهای خود ترنزیشن های جذاب قرار دهید.همچنین این برنامه دارای امکان ضبط صدای داخلی است و می توانید صدای خود را بر روی ویدیو ضبط کنید.

برنامه Splice

KineMaster

KineMaster یکی از نرم افزارهای محبوب ادیت فیلم در آیفون است. در ابتدا ممکن است کار با این برنامه کمی پیچیده به نظر برسد اما با یادگیری آن می توانید ویدیوهای جذابی بسازید. این برنامه از ویدیوهای 4K نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از این برنامه می توانید روی لایه های مختلف کار کنید و ویدیوی خود را با ابزارهای پیشرفته ادیت کنید. شما می توانید در نهایت ویدیویی را که با این برنامه ساخته اید را به صورت مستقیم در یوتیوب آپلود کنید.

ادیت فیلم در آیفون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *